STREFA ODBIORCY CIEPŁA » AWARIE I PRZERWY W DOSTAWIE CIEPŁA
AWARIE I PRZERWY W DOSTAWIE CIEPŁA
INFORMACJE O AWARIACH, ZAKŁÓCENIACH
I PRZERWACH W DOSTAWACH CIEPŁA DO OBIEKTÓW
2021
11 lutego
2021
PRZERWY I ZAKŁÓCENIA W DOSTAWACH CIEPŁA

Wspomniane przerwy i zakłócenia w dostawach ciepła obejmą wszystkie budynki ogrzewane z sieci ciepłowniczej położone w prawobrzeżnej części Przemyśla oraz z lewobrzeżnej części Przemyśla budynki przy ul.:
- Równej 1 i 2,
- Focha 1, 2 i 4,
- 22-go Stycznia 4, 6, 11, 13, 15, 17,
- Krasińskiego 26, 30
- Borelowskiego 1.
Więcej informacji dotyczących w szczególności czasu trwania przerw i zakłóceń w dostarczaniu ciepła przedstawimy na naszej stronie internetowej dzisiaj ok. godz. 10.00 – 10.30, tj. po wykonaniu odkrywki sieci i przeprowadzeniu oględzin miejsca awarii.
Za wszelkie utrudnienia spowodowane zakłóceniami w dostarczaniu ciepła przepraszamy.
9 lutego
2021
PRZERWY I ZAKŁÓCENIA W DOSTAWACH CIEPŁA
na cele grzewcze i przygotowania ciepłej wody, do wszystkich obiektów korzystających z Ciepła Systemowego dostarczanego przez naszą Spółkę.
Do godz. 18.00 służby techniczne MPEC przywróciły zasilanie ww układów i przystąpiły do stabilizacji parametrów, uruchamiania kotłów i stopniowego podnoszenia temperatury zładu.
Ok. godz. 22.00 zostały osiągnięto docelowe parametry pracy ciepłowni, jednak z powodu dużej bezwładności całego systemu ciepłowniczego ciepło na cele grzewcze i ciepła woda użytkowa o prawidłowych parametrach dostarczane były do obiektów naszych odbiorców dopiero w godz. 22.00 - 23.00
Dzisiaj od rana prowadzona jest w MPEC-u szczegółowa analiza przyczyn i przebiegu awarii, wywołanych nią skutków, możliwości wprowadzenia rozwiązań technicznych i technologicznych, które w przyszłości czyniłyby układ wytwarzania ciepła bardziej odpornym na podobne zdarzenia a także rozwiązań organizacyjnych, umożliwiających bezzwłoczne przekazywanie informacji o przerwach i zakłóceniach w dostawach ciepła naszym odbiorcom.
Za wszelkie utrudnienia spowodowane zakłóceniami w dostarczaniu ciepła przepraszamy. Możemy również Państwa zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby maksymalnie ograniczyć ryzyko podobnych zdarzeń w przyszłości oraz spowodowane tym uciążliwości dla naszych odbiorców i użytkowników Ciepła Systemowego.